diari ku

tak lama lagi cuti sekolah..kami nak balik tawau..best nye..tapi sebelum tu ada hal  yang lebih penting akan berlaku..iaitu keputusan UPSR akan di umum kan..berdebar aku rasa...tapi moga2 mendapat keputusan yang baik dan membanggakan..amin.

diari ku

upsr da tamat...tinggal tunggu keputusan je..harap2 dapat keputusan yang baik...amin.

raya datang lagi

Pada bln ramadan,aku,ibu dan iza sibuk membuat kuih raya.Kami telah membuat tiga jenis kuih raya.Pada raya tahun ini,kami sekeluarga memakai baju raya berwarna kuning.walaupun raya kali ini tidak semeriah tahun lepas kerana tahun ini merupakan tahun aku menduduki UPSR ,tetapi aku juga dapat meraikannya dengan gembira bersama keluarga  apabila selesai menduduki peperiksaan yang penting.semoga aku dapat menjawab dengan terbilang dan mendapat keputusan yg cemerlang...selamat hari raya dan hari kebangsaan ........maaf zahir dan batin.

diari ku

UPSR coming soon..............

diari ku

tak sabar nak balik tawau jumpa keluarga.nenek,kaik,mkcik mia,moyang dan nenek ai..da 3thn kami xbalik,apa agak nye pembangunan di sana ye?miss tawau...

diari ku

ramadan makin hampir ke penghujung...tak lama lagi raya..masa kumpul duit raya dan jadi kaya raya..tapi yang amat mendebarkan sekali ni UPSR xlama lagi menjelang tiba. aku dah berusaha sekuat mungkin dengan menjawab soalan dari zoomA dan kertas latihan yang ibu belikan.moga result ku bertambah baik..AMIN.

GAMBAR DAH EDIT












MY BIRTHDAY 11/08/2011











IQMAR , MAIZATUL IQMA , IQMAR DANIAL HAZIQ & ALIA ELLYANA



abah ABDULLAH SULAIMAN & ibu ATIQAH ARBAIN


aku








my memory




aku..

salam semua...inilah jalan cerita hidup ku.........

Dunia Iqmar Effendy

DISCLAIMER"INI ADALAH BLOG PERSONAL IQMAREFFENDY99BLOGSPOT[DOT]COM.SEMUA ENTRI DAN GAMBAR DI DALAMNYA ADALAH KISAH DAN MILIK DARI TUAN PUNYA BLOG SENDIRI. DI LARANG KERAS MENGAMBIL GAMBAR DI DALAM BLOG INI UNTUK TUJUAN APAPUN TANPA SEIZIN TUAN PUNYA BLOG. MAAF ATAS PENGGUNAAN GANTI NAMA 'AKU' UNTUK BLOGGER YANG LEBIH DEWASA. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI IQMAR EFFENDY."