SMK BANDAR,sekolah baru ku

kini sudah 3bulan aku bergelar pelajar SMK Bandar.aku belajar dalam tingkatan 1 KRK 1.aku juga menjawat sebagai pustakawan sekolah,dan setiap pagi Isnin aku perlu berada di sekolah untuk bertugas.aku ke sekolah menaiki basikal hijau ku yang amat ku sayangi.itulah kenderaan ku ke sekolah.aku bersama kawan ku afiqah dan aqil menunggang basikal bersama2.baru2 ini di adakan Majlis Anugerah Cemerlang di SK Laksamana,bekas sekolah lamaku.Aku menerima wang sumbangan rm30,piala dan sijil kerana mendapat 4a1b pada UPSR tahun lepas.gembira juga ku rasakan kerana dapat bertemu kawan-kawan lama yg dulu sama2 bersekolah di sekolah rendah.abah juga telah pergi untuk menerima keputusan ujian TOV ku di sekolah menengah dan aku mendapat tempat ke4 di dalam kelas dan no6 di seluruh tingkatan1.markah ujian BM ku kurang baik,guru kelas ku komen hal yang sama kepada abah.nampak nya aku kena fokus lebih padasubjek yang aku lemah..huhuhu..tp xpe la..aku akan berusaha sebab aku yakin aku boleh.insyaALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam para penghuni Dunia KU..
sudi-sudikan lah membaca dan memberi komen..
jasa anda amat di hargai..

Dunia Iqmar Effendy

DISCLAIMER"INI ADALAH BLOG PERSONAL IQMAREFFENDY99BLOGSPOT[DOT]COM.SEMUA ENTRI DAN GAMBAR DI DALAMNYA ADALAH KISAH DAN MILIK DARI TUAN PUNYA BLOG SENDIRI. DI LARANG KERAS MENGAMBIL GAMBAR DI DALAM BLOG INI UNTUK TUJUAN APAPUN TANPA SEIZIN TUAN PUNYA BLOG. MAAF ATAS PENGGUNAAN GANTI NAMA 'AKU' UNTUK BLOGGER YANG LEBIH DEWASA. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI IQMAR EFFENDY."