KEK BEFDAY :) DAN PAK CIK JI SAKIT :(

belum nyalakan lilin lagi

taraaa...cantik tak?

1,2......tiup lilin nya

potong kek

bagi2 kan sebagai juadah berbuka puasa sebelum celebrate kat KFC.
ASSALAMUALAIKUM WBT
salam semua ..dah lama tak update blog ni. berhabuk jugalah blog ni sebab tuan empunya blog ni dah lama tak datang kibas-kibas habuk kat sini. entah apa je lah yang di sibukkan sampaikan takda masa nak on9. kadang-kala tak terlayan jugak lah on9 ni,mana taknya sibuk dengan ulangkaji pelajaran dan aktiviti sekolah. FB pun dah jarang buka. nasib baik lah sekarang ni bulan puasa,ada lah rihat sikit dari aktiviti yang pelbagai tu.
ok..nak cerita sikit tentang gambar kat atas tu. sebenarnya tu lah kek befday ku yg  ke 13. sebenarnya befday ku lambat lagi,11hb nanti tapi memandangkan masa yang tu tak sesuai maka di awalkan lah sambutannya. apapun terima kasih banyak pada abah dan ibu yang bersusah payah untuk meraikan befday kami,anak2 mereka setiap tahun. sayang abah dan ibu sesangat.
namun di sebalik kegembiraan ini ada perkara sedih juga yang berlaku pada famili kami. pakcik Ji telah di tahan di wad Hospital Tawau kerana di kesan menghidap penyakit namun belum dapat di kenalpasti. esok dengar khabar dada pakcik akan di tebuk untuk di masukkan kamera bagi mengesan sakitnya. kami semua berdoa moga pakcik Ji akan kembali sihat seperti dulu. Amin.
setakat itu saja,bye semua. salam selalu dan selamat berpuasa.

1 ulasan:

salam para penghuni Dunia KU..
sudi-sudikan lah membaca dan memberi komen..
jasa anda amat di hargai..

Dunia Iqmar Effendy

DISCLAIMER"INI ADALAH BLOG PERSONAL IQMAREFFENDY99BLOGSPOT[DOT]COM.SEMUA ENTRI DAN GAMBAR DI DALAMNYA ADALAH KISAH DAN MILIK DARI TUAN PUNYA BLOG SENDIRI. DI LARANG KERAS MENGAMBIL GAMBAR DI DALAM BLOG INI UNTUK TUJUAN APAPUN TANPA SEIZIN TUAN PUNYA BLOG. MAAF ATAS PENGGUNAAN GANTI NAMA 'AKU' UNTUK BLOGGER YANG LEBIH DEWASA. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI IQMAR EFFENDY."