UNTUK KAK AIN..HEHEH

Assalamualaikum....kak Ain
untungnye kak ain...
sayA nak kongsi peristiwa Hari ni kat kak ain....saya iqmar,14 dari kota tinggi...pagi tadi sya datang sekolah pada belah pagi kerana ada latihan drama komsas...sempena bulan bahasa..saya dan kawan lain memasuki pertandingan drama komsas...pagi itu juga saya bertugas sebagai pustakawan..setelah sampai dihadapan pintu perpustakaan saya terus memulas tombol pintu dan memasuki perpustakaan...saya menuju ke bilik operasi untuk meletakkan beg saya didalam bilik itu,setelah masuk dan melangkah kesudut bilik...perjalanan saya terhenti kerana melihat sebuah kotak yang berisi novel-novel baru.saya terus mendekati kotak itu dan melihat buku yng terdapat didalamnya...setelah melihat-dan melihat...saya menjerit sekuat-kuatnya walaupun saya ni lelaki..semua pustakawan dan cikgu masuk kedalam bilik itu dengan pantas untuk melihat ape yang terjadi....setelah melihat ada cikgu yang datang kebilik itu saya terus mengunci mulut supaya tidak mengeluarkan sepatah perkataanpun...takut cikgu marah pula sebab saya Ketua Putakawan,takut tak pasal-pasal kena lucut jawatan...kawan saya menjadi tertanya-tanya kenapa saya menjerit...oleh sebab itu,saya memberi tahu secara sukarela sebab saya menjerit...ketika saya melihat kandungan yang terdapat didalam kotak itu saya terlihat sebuah novel yang ditulis oleh seorang idola saya iaitu novel Jutawan Gedik,koleksi novel Aku Mahu...saya sangat gembira apabila mendapat tahu novel kak ain akan menjadi tatapan kepada murid yang memasuki perpustakaan....dalam masa yang same saya amat risau kerana buku kak ain akan menjadi rebutan pelajar SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BANDAR,KOTA TINGGI,JOHOR...risau juga nanti murid pinjam novel kak ain tak pulangkan balik..sebab pengurusan kat perpustakaan sekolah ni masih lemah..saya tak ad semua koleksi novel kak ain sebab susah nak cari dan harganya mahal sedikit tapi berbaloi.saya amat sukakan novel kak ain..semuanya best...saya amat berterima kasih pada mak cik saya iaitu Amira Arbain,18 yng telah mengenal kan novel kak ain yang the best-of the best..makcik saya mengambil masa dekat 4 tahun mencari2 novel kak ain di setiap pelusuk kedai buku yang terdapat di tawau,sabah....setelah tinggal serumah bersama saya dan keluarga kerana belajar di kolej komuniti yang terdapat di kota tinggi ini...novel yang masih elok terjaga dan tidak hilang hanya lah semua novel impiana yang sangat best dan penuh trajis...kak ain merupakan idola saya dalam karya novel selain Athur Conan Doyle dan J.K Rowling....saya amat sedih kerana baru mengenali kak ain dalam bidang penovelan ini....saya terbiasa dgn novel kerana ibu saya sangat meminati bidang penulisa dan penovelan,antara penulis yang ibu saya minati ialah aishah sofia dan kak ain juga serta ahadiat akasha.ibu saya juga dalam proses membuat novel sendiri didalam blognye yang bertajuk CINTA ALIA,jika kak ain ada masa terluang boleh lah membaca novel yang dicipta oleh ibu saya di http://marzadalia.blogspot.com/...saya suka novel kak ain kerana mempunyai plot yang banyak dan terkenal,serta jalan cerita yang menyebabkan kita tertunggu-tunggu,pengetahuan akak sangat banyak,memiliki idea yang melimpah ruah...sya juga ingin mengikut jejak lankah kak ain dan ingin membuka sebuah kedai buku..di sudut kedai itu nanti saya akan mewarnakan dengan warna pink iaitu warna kegemaran kak ain..dan membuat signbord yang bertulis karya AIN MAISARAH...pada beberapa hari yang lepas saya dan rakan saya telah menjumpai sebuah tajuk bagi novel yang akan kami cuba untuk membuatnye iaitu BENCI CINTA REMAJA.hehehhehe...*tak tahu lah jadi ke tidak*hehehhe...nak tanya sikit,umur kak ain sekarang berapa?sebab takut kak ain dah berumur 35 tahun...sebab kak ain kata dalam buku IMPIANA misteri terbonggkar...bahawa kak ain akan bersara,duduk rumah,tulis blog sambil minum kopi dan makan coklat..nanti kalau kak ain bersara tak delah lagi novel tentang THE WANNABABES kumpulan gadis paling cantik,kaya,popular...dan paling penting palinG GEDIK...EHHEHEH

1 ulasan:

salam para penghuni Dunia KU..
sudi-sudikan lah membaca dan memberi komen..
jasa anda amat di hargai..

Dunia Iqmar Effendy

DISCLAIMER"INI ADALAH BLOG PERSONAL IQMAREFFENDY99BLOGSPOT[DOT]COM.SEMUA ENTRI DAN GAMBAR DI DALAMNYA ADALAH KISAH DAN MILIK DARI TUAN PUNYA BLOG SENDIRI. DI LARANG KERAS MENGAMBIL GAMBAR DI DALAM BLOG INI UNTUK TUJUAN APAPUN TANPA SEIZIN TUAN PUNYA BLOG. MAAF ATAS PENGGUNAAN GANTI NAMA 'AKU' UNTUK BLOGGER YANG LEBIH DEWASA. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI IQMAR EFFENDY."