http://iqmar99.blogspot.com

salam semua
hari ni aku nak join Pertandingan Blog Kepenggunaan  peringkat sekolah menengah yang pihak sekolah galakkan para murid untuk sertainya. aku dengan sedaya upaya dan cuba mencipta satu lagi blog khas untuk menyertai pertandingan ini.buat masa ini blog ini masih dalam pengisian input2 bersesuaian dengan tajuk yang ku pilih iaitu ADUAN PENGGUNA DALAM INDUSTRI TELEKOMUNIKASI. memang agak susah kerana aku perlu mencari maklumat dari google dan wikipedia bagi menyediakan blog ini pada pengisian entri yang berkaitan. pada kawan2 yang sudi followlah blog aku kat sini http://iqmar99.blogspot.com kerana salah satu syarat untuk memenangi cabaran ini ialah dengan jumlah pelawat dan penglibatan awam. buat masa ini aku belum mempunyai follower lagi kerana aku masih dalam proses penambahbaikan pada blog baru ini.aku harap rakan 2sudi bantu aku dengan follow blog baru ini...sekian,terima kasih.

9 ulasan:

  1. gd luck yer & all the best

    BalasPadam
  2. semoga maju jaya dik.. kak Eza dah follow dua2 blog adik :)
    all the best ;)

    BalasPadam
  3. Semoga berjaya yek...
    Untuk blog yang ekspress macam ini ...kalau nak dapatkan folowwer atau pembaca kena buat banyak buat ping..

    Dan kalau sanggup keluar modal buat ...giveaway sikit dalam blog awak ini dan suruh like blog baru awak tu...

    Terjah blog adik aku ni jap !!hehehehe

    BalasPadam
  4. @Hanif Idrusterima kasih abang hanif..betul jugak kan?saya akan fikirkan cadangan abang hanif..tq support budak baru belajar..

    BalasPadam
  5. http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/ tengok sini

    BalasPadam

salam para penghuni Dunia KU..
sudi-sudikan lah membaca dan memberi komen..
jasa anda amat di hargai..

Dunia Iqmar Effendy

DISCLAIMER"INI ADALAH BLOG PERSONAL IQMAREFFENDY99BLOGSPOT[DOT]COM.SEMUA ENTRI DAN GAMBAR DI DALAMNYA ADALAH KISAH DAN MILIK DARI TUAN PUNYA BLOG SENDIRI. DI LARANG KERAS MENGAMBIL GAMBAR DI DALAM BLOG INI UNTUK TUJUAN APAPUN TANPA SEIZIN TUAN PUNYA BLOG. MAAF ATAS PENGGUNAAN GANTI NAMA 'AKU' UNTUK BLOGGER YANG LEBIH DEWASA. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI IQMAR EFFENDY."