WHAT I DO IN A DAY : NO PIN UNIK UPU

Sabtu, 11 Feb 2017

It was too late, but I still want to upload! haha I have drawn up this entry for almost 4 days because I'm very tired.

rancang nak pergi perpustakaan awam, ya memang dah pergi and the purpose sebenarnya nak guna wifi untuk kemas kini dan buat sedikit search pasal program sambung belajar untuk kawan, tapi sampai je library, librarian tu terus tutup wifi. Masa aku sampai, library tutup sebab rehat time tu wifi still terbukak, konfem sangatlah dia yang nak main sorang. so kami pun tukar haluan ke Pustaka Buku sebab ada store baru yang dibuka, teman Piqah beli novel. Memandangkan aku langsung tak breakfast, lunch apatah lagi, jam pun dah pukul 4pm maka aku pun pergi breakfast + lunch + minum petang + malam sebelumnya memang langsung tak makan!!!

Tekak rasa nak makan KFC tapi nak McD jugak, but finally i choose Nasi Ayam Penyek hahaha walaupun tak da dalam list "tekak rasa nak makan". I'm craving this for a longest time. masa aku excident motor 4 tahun yang lepas, sebenarnya aku memang tengah craving Nasi ayam penyek ni dan haritu jugaklah abah terus pergi beli, dengan keadaan kaki berbalut aku makan. dahlah pedas hahaha macam membohong je kan, tapi itulah kenyataannya.


lepas makan aku pergi store Al-ikhlas gadget untuk beli some stuff for my harta. dah lama tak shopping barang elektronik ni hahaha computer mouse pun dah bertahun nak beli tapi tak terbeli-beli.


bae! entah lah ni earphone yang ke-berapa aku pernah beli sepanjang aku hidup kat dunia ni. i love earphone more more more than headphone!


berjalan pusing-pusing satu bandar, rasa macam lapar lagi. hahaha I need desert for sure! first motif datang McD sebab nak makan fries dengan burger tapi takda sebab ada masalah teknikal kat dapur so ada jual air dengan aiskrim sahaja. I'm peculiar so i bought Kaya Ball untuk makan dengan Sundae Cone! sedap sangat okey. Kaya ball panas panas dengan aiskrim. serupa macam american pancake.


navy blue in daa house people! ootd versi dari bawah pusat hingga ke ibu jari kaki. lol


inilah tujuan sebenar! nak beli no pin unik untuk permohonan online UPU. beli melalui mesin ATM, simple sangat. wish me luck for the upcoming challenges in life! proses permohonan melalui online so memang wajib no pin untuk akses laman web ini. kepada batch99 goodluck guys! pilihan 1-8 aku pilih UiTM hahaha don't judge. #hidupbumiputera. pilihlah dengan bijak, ikut minat dan jangan paksa diri. Be what you wanna be and stay focus on it. 


lepas beli no pin, tup tup jam dah pukul 6pm dimana aku dengan Nanath sepatutnya berjumpa di stesen bas sebab dia dah nak balik ke college dia. dia order aloevera gel ni kat aku sebab susah nak cari lagi-lagi di Kota Tinggi yang kerdil ni. sambil menyelam minum air! so hantar kan je lah sekali pada dia, dia pun bukan selalu boleh balik. 


Mr. D.I.Y againnn. more moustache gem for me. that note book tho! lawa gila design kompas, memang sesuai untuk traveller!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam para penghuni Dunia KU..
sudi-sudikan lah membaca dan memberi komen..
jasa anda amat di hargai..

Dunia Iqmar Effendy

DISCLAIMER"INI ADALAH BLOG PERSONAL IQMAREFFENDY99BLOGSPOT[DOT]COM.SEMUA ENTRI DAN GAMBAR DI DALAMNYA ADALAH KISAH DAN MILIK DARI TUAN PUNYA BLOG SENDIRI. DI LARANG KERAS MENGAMBIL GAMBAR DI DALAM BLOG INI UNTUK TUJUAN APAPUN TANPA SEIZIN TUAN PUNYA BLOG. MAAF ATAS PENGGUNAAN GANTI NAMA 'AKU' UNTUK BLOGGER YANG LEBIH DEWASA. SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI IQMAR EFFENDY."